TV - stjärna, jo det stämmer nog !



TV-stjärna, svar ja !

Hittade precis det här kortet och började fundera på när det var och kom fram till att det är nästan precis två år sen man fick stående ovationer av allas våran "Väder Anki" på tv4 när man var med i ordjakten.
6000:- rikare blev man ju också på köpet, kanske skulle ta upp tävlandet igen !!!

Onsdag idag, jobbat 5-16. Faktiskt körigt hela dan idag, det gick i ett.
Så är det att vara "rampchef"........ Sen var det till dagis som gällde och hämta Maximillian, han stod faktiskt i hallen på dagis och sopade golvet när jag kom. Vilken uppfostran..!
Sen blev det en dusch av lilleman efter att han ätit blodpudding med hela kroppen och nu är det dags att rulla in mot stan och hämta Sandra, slutar ju halv åtta ikväll.
Imorgon är det klockan som ringer 04:00, dags att gå upp för att sedan åka mot mitt kära arbete och avverka 18,5 timme. Blir nog lite övning med eld imorgon, alltid trevligt !

Glöm inte att klä er ordentligt, kommer lite minusgrader framöver nu i ett par dagar !

Naa får räcka för idag, ta hand om er gott folk.....

Hörs !

Kommentarer
Postat av: Helena

Coolt =D jag var oxå med för ca 5 år sedan men då var linda Bentzing programledare men jag kom inte så långt som du gjorde. Kul!!

2009-10-12 @ 07:33:45
URL: http://mammaheladan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0