Seg, trött & sliten dagen till ära !!!



Är vi inte söta Pontiak Johansson och jag. Denna bilden togs på hans release-party på Eurobowl för nåt år sen.....Väntar med spänning på han deckare som han snart släpper.!

Fredag idag, känner mig inte helt hundra. Förkyld trött och allmänt hängig, men så kan det vara ibland. Så idag har det varit mycket kontakt med sängen och en skön middagssömn för Maximillian och mig på 3 timmar medans Sandra var på stan....
Annars nu ikväll var det lite planering, fixa & trixa som gällde för allt som händer i helgen. Typ jobb, 50-års fest, 3-års kalas, barnvakts fixande m.m.

Annars igår var det övningsdag på jobbet så då var det till att släcka eld igen riktigt riktigt roligt...Bra jobbat Adde & Rille.
Och dagen avslutades med möte på jobbet där vår VD Henrik Sund var på besök, trevlig och kul kille tycker jag men man märker ju att han kan prata för sig och beter sig precis som en politiker. Ställer du en enkel fråga så vänder han direkt på frågan och pratar bara runt den, precis som en politiker !
God smörgåstårta fick vi också !

Nån som vill åka cab till studenten så är det bara att säga till. Cabben rullar nog ut från garaget snart för här verkar det ju inte bli nån snö & vinter !




Naa nu är det nog dags att sova.....
Ha´de så bra gott folk så syns vi & hörs !

/SKÖT ER !

mange


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0