Onsdag, tiden går fortare än man hinner mää !

Allå Allå....

Onsdag redan och inget bloggande senaste dagarna, jag skäms !
Jag som sa att jag skulle sköta mig. Aj aj.!
Jaja jag kommer igen.

 Jo onsdag idag har varit långledig nu ett tag fredag tills idag. Kändes skönt men det är ju lika mycket jobb hemma, denna målning och målning och målning. Men det blir fint riktigt fint !
Idag som sagt va jobb 5-23:30 rätt lugnt och stilla idag, skönt när det är så ibland. Just det glömde visst att jag jobbade en sväng igår kom jag på. Mitt gamla jobb räddningstjänsten på malmen behövde förstärkning så jag var där och gästspelade lite, kul att träffa folket men det hände absolut ingenting !

I måndags var familjen och kollade lite golv och köpte lite mer färg (går ju åt en del) och vad gäller golvet så finns det alldeles för mycket. Och så tilll nästa bekymmer ska vi byta golv eller ej och hur mycket utav golvet skall vi byta ut eftersom vi skall renovera mera vartefter och kanske ändå byta golv igen i vissa delar av huset. Kaos....men det löser sig. HSB (hon som bestämmer) fixar nog till det där...
Imorgon blir det blodgivning & då får man goa mackor, juice, kaffe och kanske en liten strumpa eller en kalsong. Plus att man gör en god gärning.... sen blir det väl till att måla.

På tal om annat så tycker Nicke att jag skall ta tag i fotbollen igen och komma och träna med Sörping för skoj skull men naaaa jag är ju riktigt sugen men det var ju ett tag sen man hade skorna på sig. Blir nog värre att hålla sig ifrån det när gröna gräset kommer, så när det kommer är det bara tiden som saknas.

Annars är man ju en grym massör..... Såna behövs ju också i laget.!


Nu är det dags för en kaffe sen är det bara att vänta på kärrorna som kommer vid 22:00 & 22:40....lasta av bagage, tömma holken, torka brickor, borsta säten, dammsuga golvet, fylla vatten njaaaa se till att kärran mår bra helt enkelt...
Hoppas ej på nåt haveri för då blir det skum och vatten istället med slangen....Grovslangen !

Ha´de bra och njut av livet !!

/mange

Kommentarer
Postat av: Crille

Meen mangeman my darling, se till att skriva lite då, jag väntar med spänning på nästa inlägg! Du som är mr schlangemann himself har ju all tid i världen att blogga! ;)

2009-02-06 @ 20:07:02
Postat av: Crille

Meen mangeman my darling, se till att skriva lite då, jag väntar med spänning på nästa inlägg! Du som är mr schlangemann himself har ju all tid i världen att blogga! ;)

2009-02-06 @ 20:07:55
Postat av: Becka

Tja polarn.

Hur är läget då gubben?själv är det kanon.

va ett tag sen vi hördes av. vågar inte ringa dig för du är en cool kille som bloggar.=)snart är det dax att plocka fram cabbarna med.

Då ska vi ta oss en runda=)vi hörs du gubben/Micke

2009-02-12 @ 19:19:33
Postat av: becka

Tja polarn.

Hur är läget då gubben?själv är det kanon.

va ett tag sen vi hördes av. vågar inte ringa dig för du är en cool kille som bloggar.=)snart är det dax att plocka fram cabbarna med.

Då ska vi ta oss en runda=)vi hörs du gubben/Micke

2009-02-12 @ 19:20:43
Postat av: Jetlag

Sluta tapetsera och kom loss på en öl!

2009-02-19 @ 22:50:30
URL: http://jetlag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0