Jaha ja så var det helg...

Klockan är nu 16:00 pip. Jag sitter på jobbet och tar det lite lugnt, slutar nu men börja klockan 21 ikväll igen så det känns inte som det blir nån hemfärd nu över dessa få timmar. Blir nog lite vila och tvättning av bil istället innan det är dags att dra på sig blåstället igen.

Sorry att man inte han skriva nåt igår men det blev ju sent som vanligt med inventeringen, fast det såg så bra ut från början. Innan Vingen kom och började med sina egna matematiska formler. INGA KOMMENTARER, det blir bäst så.
Skönt att det är klart iallafall. Hoppas bara på ett bra resultat.
Farmor man tackar för hjälpen med Maximillian som vanligt, vad skulle vi göra utan dig (er). Det första han fråga efter när han vakna imorse var, "Mamma, var är farmors bilar.Jag vill ha brandchefens bil".

Om ett par timmar börjar helgen för en annan, skall bli såååååå skönt att vara ledig en sväng. Sandra jobbar ju tyvärr hela helgen men Maximillian och jag lär nog kunna roa oss själva. Kan bli lite lek med Adde och hans grabb Noa lördag eller söndag, trevligt. Annars är det plankstek med Chrille & Fia på lördag som gäller, inte illa. Kan nog bli en och annan öl också (tränade ju i dag så jag måste fylla på med kalorier).

I övrigt inget kul att tillägga, känner mig lite sliten. Men det skiter väl ni i.

info:
En kallfront är på väg in över oss, klä er ordentligt om ni skall ut inatt. Dock får ni vänta på regn
och snöblandat tills på onsdag !
 Det ni !!!



THAT`S MY BOY !

SKÖT ER
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0