Hemma i soffan en Onsdagkväll....Guuu va sköönt !

Jaha så har ännu en dag gått och det är onsdagkväll. Skönt som satan och inte behöva åka till jobbet nu ikväll, istället sitter man och slappar i soffan, dricker LOKA, kollar nätet, installerat nya tvn och bara njuter.....

Annars idag har man inventerat lagret på ÖoB, gick faktiskt smidigare än vad jag trodde det skulle gå. Oscar och jag hölll låda och jobbade på bra tycker jag. Och så imorgon är det dags för resten av butiken, uppställning 07:00 för samtliga utom mig och Sandra. Vi skall lämna buset på dagis klockan 7:15.
På tal om dagis ja. Jag vet nog en liten kille som ligger inne i sin säng och sover nu som verkligen ser fram emot dagis. Snart tre veckor sen han var där och busade. Och han har redan bestämmt att det är Nova & Philip som han skall leka med imorgon (info från vederbörande). Han slänger ur sig sjukt skööna kommentarer nu för tiden Maximillian, undrar var han får allt ifrån och vad som rör sig där inne...

Skall även bli skönt för en annan när dagis, jobbtider och annat kommer in i rullning som vanligt igen. De här helgerna är jobbigare än man tror.  Mycket mat och släkt & vänner samlingar hela tiden...... Eller ?

Just det tvn blev sjukt bra....... Nån som är sugen på en JVC 32" Widescreen 100Hz så hör av er så ordnar vi det !

Naaaa kanske dags att tömma blåsan och snacka lite med John Blund så man orkar med morgondagen också.....

Ha´de bra alla där ute !

Just det ett litet tips........Bobster på SVT-B har börjat sända Kenny Starfighter nu igen. Sjukt bra superhjälte !


Kommentarer
Postat av: Thess

hej Mange roligt att du hittat hit:-D ha det gott..

//thessa

2009-01-08 @ 08:32:37
URL: http:// prinsesstess.blogg .se
Postat av: Håge

kul att du är här oxå å skriver lite!!!!!!

2009-01-08 @ 21:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0