Have You Got Any Tips !

"Have You Got Any Tips", Julia från programmet Made In Sweden. Skapligt uttalande.

Onsdag idag, tisdag igår, Gårdagen blev lugn, lite måla och besök på ICA Maxi. Slank ner ett par korv med bröd för Maximillian och mig på ICA också. Fint...
Dagens händelser började med en liten son som ville vakna vid 06:00 och kolla på Bompa. Så det var bara att slå på tvn i sovrummet för morgonlugnets skull. Själv gick jag upp vid kvart i sju för att åka till jobbet och vidareutbilda mig på tankningsfronten. Sen bjöd ju Shell som höll i utbildningen även på lunch som vanligt,,,,raggmunk blev det !
Slutade vid 4-tiden ungefär så då var det raka vägen hemåt där de hade bakat minisemlor hela dagen......riktigt gott ! Men man fick ju bara en, lite snålt !
Korvstoganoff ordnade jag till middag om det är nån som bryr sig, Dusch med lilleman blev det sedan innan det var dags att läsa bok och sova. När det var klart blev det målning av taket i hallen....
så jäääävla tråkigt men det blir fint !!!
Och nu är det sängen och tvn med Made In Sweden som gäller.....riktigt bra program !
Imorgon jobb som gäller där vi skall öva näsan hela dagen, jag skulle visst hålla i vissa delar av övningsdagen också fick jag reda på för en stund sen ! (Adde)
Snart dags för helg ju, 50-års fest (25+25) står på programmet på lördag....kul kul ! Skall visst vara nykter, men det får väl gå !

Naaa får nog räcka för idag !
SKÖT ER!

/Addici
Magnus Svensson
Flygplatsbrandman, Rökdykare, Tankare, Avvisare, Säkerhetskontrollant, Röntgenoperatör, Plogare, Borstare, Städare, Rangerare, Uppstartare, Loadmaster, Finalcheckare, Gräsklippare, Friktionsprovare, Rampare, m.m  
Linköping City Airport
Åkerbogatan
581 88 LINKÖPING
Sverige  
T: +46 13 181500  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0